El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, serà aquest dijous a la tarda a l’Escola de Formació Professional Antoni Algueró de Sant Just Desvern, on realitzarà una visita a les instal·lacions per inaugurar el curs escolar alhora que donarà el tret de sortida a l’esdeveniment esportiu Territori Special-Sant Just Desvern 2017. L’acte estarà presidit per Carles Puigdemont que estarà acompanyat per l’alcalde de Sant Just Desvern, Josep Perpinyà; la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz; el president del Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica, Iban Cid; el president d’Special Olympics Catalunya, Jordi Durà, i el president de la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual ACELL, Francesc Martínez de Foix.

El president començarà la seva estada al centre visitant-ne les aules i el taller acompanyat per l’equip directiu de l’escola. Posteriorment, mantindrà una trobada amb membres del patronat i signarà al llibre d’honor. La segona part de la visita es durà a terme a l’auditori, on Puigdemont inaugurarà oficialment el curs escolar i presidirà l’acte de presentació de Territori Special-Sant Just Desvern 2017, una competició que es durà a terme al maig i on participaran més de 600 esportistes amb discapacitat intel·lectual.

A la presentació de l’esdeveniment esportiu, participaran alumnes amb discapacitat intel·lectual del Centre Pilot Asproseat de Sant Just Desvern, que seran acompanyats i coprotagonistes amb tres esportistes reconeguts vinculats a les tres disciplines esportives que es disputaran al municipi el 14 de maig: Roger Grimau (bàsquet), Marta Vilajosana (ciclisme) i Manuel Orantes (tennis). Tots ells faran una crida a la participació i la importància del voluntariat. Durant l’acte, que serà conduït pel periodista Eduard Berraondo, es descobriran detalls relacionats amb la competició, com l’himne oficial i el logotip creat per alumnes del cicle formatiu de Gràfica Publicitària de l’Escola Antoni Algueró.

Territori Special-Sant Just Desvern 2017
El Territori Special-Sant Just Desvern 2017 és un esdeveniment esportiu d’àmbit nacional i internacional per a esportistes amb discapacitat intel·lectual que aplegarà a més de 700 persones, entre esportistes, voluntariat i organització. Se celebrarà un triple Campionat de Catalunya de bàsquet, tennis i ciclisme organitzat per l’Ajuntament de Sant Just Desvern, la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual ACELL i Special Olympics Catalunya.

Sobre l’Escola de Formació Professional Antoni Algueró
L’Escola de Formació Professional Antoni Algueró, que regeix la Fundació Indústries Gràfiques, és l’únic centre d’ensenyament especialitzat en arts gràfiques de Catalunya. Fundada pel Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya per formar professionals per al sector, des de 1993 imparteix cicles formatius de grau mitjà i superior en arts gràfiques en unes instal·lacions de 8.000 m2 a Sant Just Desvern modernes i dotades de recursos pedagògics i tècnics d’última generació gràcies, en part, als acords amb partners tecnològics com HP, Agfa, Kodak, Ricoh, Heidelberg, Esko i Sign-Tronic. Per les seves aules han passat ja més de 5.000 alumnes que complementen la seva formació a l’escola amb pràctiques en empreses del sector. El centre també ofereix formació ocupacional per a aturats i formació contínua per a empreses i professionals en àmbits de la producció gràfica com preimpressió, postimpressió, creació multimèdia, disseny gràfic, gestió empresarial, òfset, flexografia, packaging, etc.

Es prega conformació a l’acte a Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya, Tel.: 93 481 31 61
o bé online AQUÍ