Ens plau adjuntar la convocatòria de la Missió Comercial a Xina, que tindrà lloc del 10 al 14 de juliol de 2017, que coincideix en dates amb la Fira Propack China 2017, i per a la qual sol·licitarem una ajut a ACCIÓ.

La missió consistirà en un viatge a realitzar per un grup d’empreses al mercat objectiu – Xina – amb un programa concret d’actuacions per a cadascuna de les empreses participants. Principalment el programa pot incloure la realització d’entrevistes amb clients potencials, la selecció de representants, socis locals o distribuïdors, l’estudi de possibles inversions, etc…

ORGANITZACIÓ

En aquesta missió participaran empreses del Gremi, de Centre Metal·lúrgic, de la Unió Empresarial Metal·lúrgica, de la Unió Patronal Metal·lúrgica, de la CECOT, del Packaging Cluster i comptarà amb la col·laboració de Strategic Sourcing Solutions, S.L.

Sol·licitarem a ACCIÓ, un ajut en concepte de bossa de viatge per empresa participant. L’import corresponent a l’any 2016 es de 1.190 € (pendent d’actualitzar)

EN EL SEGÜENT LINK PODEU DESCARREGAR LA INFORMACIÓ COMPLETA:

DESCARREGAR INFORMACIÓ

Per a qualsevol consulta al respecte us podeu posar en contacte amb el Departament de Promoció Internacional del Gremi:

JOSEP M. CAMPANERAjm.campanera@gremi.net – Tel. 93 481 31 61