Ens plau adjuntar la convocatòria de la Missió Comercial a EEUU i CANADÀ, que tindrà lloc del 24 al 30 de setembre de 2017, i que coincidirà en dates amb les fires PACK Expo Las Vegas , i Healthcare packaging Expo Las Vegas i per a la qual sol·licitarem una ajut a ACCIÓ.

La missió consistirà en un viatge a realitzar per un grup d’empreses als mercats objectiu EEUU -CANADÀ amb un programa concret d’actuacions per a cadascuna de les empreses participants. Principalment el programa pot incloure la realització d’entrevistes amb clients potencials, la selecció de representants, socis locals o distribuïdors, l’estudi de possibles inversions, etc…

ORGANITZACIÓ

En aquesta missió participaran empreses del Gremi, de Centre Metal·lúrgic, de la Unió Empresarial Metal·lúrgica, de la Unió Patronal Metal·lúrgica, de la CECOT, del Packaging Cluster, ASCAMM i comptarà amb la col·laboració del Delegat de Plametall a EEUU i CANADÀ.

Sol·licitarem a ACCIÓ, una ajuda en concepte de bossa de viatje per empresa participant. L’import corresponent en 2016 es de 1.189,99 € (pendent d’actualitzar)

EN EL SEGÜENT LINK PODEN DESCARREGAR LA INFORMACIÓ COMPLETA:

DESCARREGAR INFORMACIÓ

Per a qualsevol consulta al respecte poden contactar amb el Departament de Promoció Internacional del Gremi:

JOSEP M. CAMPANERAjm.campanera@gremi.net – Tel. 93 481 31 61