Benvolgut agremiat,

Us comuniquem que el sindicat CSC ha convocat per al proper dia 21 de desembre una VAGA GENERAL de dues hores, de 12.30h a 14.30h.

En cas de que algun treballador de la vostra empresa secundi aquesta convocatòria, cal que tingueu en compte el següent:

Descomptes a la nòmina

El treballador que segueixi la convocatòria de la vaga veurà suspès el seu contracte de treball, en conseqüència es podrà descomptar, a més de les dues hores de la vaga, la part proporcional del descans setmanal i la part proporcional de la paga extra que correspongui a les dues hores d’aturada.

Seguretat Social

Segons estableix la Llei General de Seguretat Social, durant la situació de vaga es suspèn l’obligació de cotitzar sempre i quan es faci la comunicació a la Tresoreria General de la Seguretat Social, tant de l’inici com de la finalització de la vaga.

En cas de necessitar més informació, us podeu adreçar al departament laboral del Gremi.

Atentament,

Ricard Sánchez