450 professionals del sector gràfic es van donar cita al lliurament dels Premis Gremi

El 17 de maig el Gremi va celebrar un altre edició de la Gala Gràfica, i ja van 68. Aquest any el lloc escollit pel lliurament dels guardons del concurs d’arts gràfiques, ha sigut l’Auditori 1899 del FC Barcelona a la qual van assistir prop de 450 professionals del sector. 19 empreses van resultar premiades d’entre els 300 treballs presentats.

Els guardons d’aquesta edició van ser atorgats a les empreses The Folio Club / Sfera Print Space (Premi llibre en impressió òfset patrocinat per Kodak i premi disseny de llibre), Industrial Bolsera (Premi impressió en flexografia), Moderngrab (Premi preimpressió en gravat al buit), Impressions Intercomarcals (Premi diari patrocinat per Agfa), Encuadernaciones Bárdenas (Premi enquadernació industrial), Encuadernaciones Eusebio Gregorio (Premi enquadernació industrial), Novoprint (Premi nous suports d’impressió), Guimar Solucions Gràfiques (Premi catàleg), Abellán Hermanos (Premi cartell en diferentes tècniques d’acabats), Tot Display (Premi expositor), Miralles Cartonajes (Premi estoig), Industria Gráfica Ferrer Coll (Premi display/expositor patrocinat per Comart), Incopack (Premi PLV), Opal Tech (Premi aplicació en gran format), Grupo Lappí Etiqueta (Premi etiqueta), Rotas Ibérica (Premi etiqueta stamping), Dissenys Papeti (Premi “Tunnel book”), Centre Tecnològic de Catalunya – Eurecat (Premi impressió funcional). Litografia Rosés – Syl l’Art Gràfic s’ha emportat aquest any la Piràmide Gremial patrocinada per Heidelberg al treball més valorat del concurs amb una obra enquadernada de Miquel Barceló. Les empreses premiades es van emportar un diploma i una serigrafia de l’obra de l’artista Anxo López Baranga.

L’acte va començar al “Pati dels Jugadors” de les instal·lacions del FC Barcelona on els 450 assistents van fer el còctel de benvinguda. A continuació va començar la Gala Gràfica a dins de l’Auditori 1899. Iban Cid, president del Gremi, durant la seva presentació va analitzar el moment que viu el sector de les arts gràfiques. També va parlar sobre la incorporació de la nova ETT del Gremi i del Conveni col·lectiu del sector signat fins als 2020.

La vetllada va comptar amb l’humorista Carlos Latre, que va ser l’encarregat de donar els premis d’aquesta 68ena edició i va posar la nota d’humor amb una excel·lent actuació, imitant a un munt de personatges.

PODEU VEURE LA GALERIA D’IMATGES DE LA GALA GRÀFICA AQUÍ