Us recordem que per continuar beneficiant-se de les bonificacions aplicades per la Seguretat Social pels treballadors que es troben en situació d’ERTO (de qualsevol tipologia) caldrà que tingueu un dels CNAES de la llista que us vàrem adjuntar i que acompanyem a la present nota informativa.

En el supòsit de que no estigueu inclosos en aquesta llista hi ha un altre procediment que és la declaració de que treballeu majoritàriament per alguna empresa que sí estigui inclosa en aquesta llista.

El procediment és presentar una declaració entre el 5 i el 19 d’octubre davant l’autoritat laboral que hagués dictat la resolució expressa o tàcita de l’expedient de regulació.

Us adjuntem apartat del BOE on s’explica de com fer aquesta declaració, així com la llista del CNAE.

DESCARREGAR BOE

DESCARREGAR CNAES