Aquest reportatge ha servit per donar visibilitat del sector de les arts gràfiques a la societat

El 28 d’octubre TV3 va realitzar un reportatge que es va emetre al telenoticies el dia 1 de novembre per tal de saber com està actualment el sector de les arts gràfiques amb la crisi del Covid19. Durant el reportatge van entrevistar a Montserrat Vilanova, gerent de Cideyeg SA, empresa que s’ha hagut de diversificar per poguer sobreviure amb la fabricació de packaging per l’alimentació, cosmètica i productes farmacèutics. Per altra banda, Montserrat González, gerent d’Agpograf, empresa dedicada a la impressió i enquadernació de llibres, revistes, catàlegs i fulletons la qual ha readaptat els encàrregs i els torns de feina. Joan Nogués, president del Gremi i com a representant del sector, també va assistir al reportatge. Durant l’entrevista va comentar que econòmicament hi han moltes empreses que estan patint i resistint com poden, ja que els diners de liquidesa s’estan acabant, la crisi continua i sembla que va per llarg.

Podeu veure el video en el següent link: VEURE EL VÍDEO