• Aquest event ja ha passat.

ASSEMBLEA GENERAL

Benvolgut agremiat,

Em plau convocar-lo a l’Assemblea General que tindrà lloc el proper 18 de juny a les 18,00h

a la seu social del Gremi, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

• Lectura i aprovació de l’acta de la sessió anterior.

• Informe del President.

• Constitució de l’Empresa de Treball Temporal del Gremi.

• Proposta d’incorporació a la Patronal FOMENT DEL TREBALL.

• Entrega de la Memòria d’activitats 2018.

• Lectura i aprovació si procedeix del Balanç i Comptes de resultats de l’exercici 2018.

• Nomenament de Censors de Comptes per a l’Exercici 2019, en representació de les empreses.

• Precs i preguntes.

En cas de no poder assistir us deixem la delegació de vot

DELEGACIÓ DE VOT

CONFERÈNCIA

“Fira Barcelona:

Impacte econòmic i institucional a l’escenari català”

PAU RELAT – President de Fira Barcelona

Fira Barcelona és un dels motors econòmics de la nostra ciutat i el conjunt de Catalunya.

La seva aportació va més enllà de la generació de negoci i es projecte amb una notable influència nacional com internacional. Al mateix temps la seva participació activa a l’àmbit institucional és clau per influir en la presa de decisions sobre infraestructures i polítiques d’inversió pública, per tal de fer la nostra economia més competitiva, complexa i avançada.

Per tal de concretar aquests aspectes, després de l’Assemblea General, comptarem amb la presència de l’executiu Pau Relat, president de Fira Barcelona, que ens parlarà sobre l’impacte econòmic i institucional de Fira Barcelona a Catalunya.

En acabar es servirà un refrigeri a tots els assistents

i aprofitarem per intercanviar les nostres opinions sobre com encarrilarem el segon semestre de l’exercici.

Us esperem!!!

INSCRIPCIÓ

Nom i cognoms (requerit)

Empresa o particular (requerit)

CIF/DNI (requerit)

Telèfon (requerit)

E-mail (requerit)

Assistents (requerit)

Nom i cognoms dels assistents
(És necessari posar les dades de tots els inscrits)

He llegit, entenc i accepto la política de privacitat i seguretat
El formulari no s'enviarà si no s'activa aquesta casella.
Al clicar enviar, quedaràs inscrit/ta automàticament.