Carregant Esdeveniments

El calendari laboral anual és una de les eines bàsiques per a la gestió empresarial. És obligatori i potestat de l’empresari fixar-lo.

De ell es deriva:

• La fixació de la jornada anual.
  • Les condicions d’aplicació de la flexibilitat derivada de la borsa d’hores.
  • La distribució irregular de la jornada.
  • Permisos retribuïts.
  • Les vacances.
  • Els dies festius i els supòsits requisits per a les vacances i per a la modificació d’aquestes dates fixades al calendari.

Malgrat la suposada senzillesa del calendari, a la pràctica és un dels temes que major complexitat té el sector.

A efectes de clarificar els criteris per a la fixació del calendari i la seva modificació, us convidem a aquest seminari el proper 26 de novembre a les 17,30h al Gremi, a càrrec de Beltrán de la Torre Pedrosa, Inspector de Treball i Seguretat Social a Barcelona i Professor de l’Àrea de Dret i Seguretat Social de la Universitat de Barcelona.

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya – Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona

Dia i hora: Dilluns 26 de novembre de 2018 a les 17,30h

Preu: Gratuït

Per assistir és necessari fer la inscripció omplint el FORMULARI AQUÍ.

Go to Top