Carregant Esdeveniments

EINES PER A EXPORTAR AMB GARANTIES.

MÀRQUETING DIGITAL I INTERNACIONALITZACIÓ.

Les eines de comunicació digital que funcionen al nostre àmbit cultural sovint no són vàlides o cal variar-les per a altres mercats. L’idioma, les diferències culturals i les realitats diverses de cada mercat demana una comunicació d’empresa eficient, flexible i adaptable.

Tenim una web ben traduïda? Utilitzem el registre d’idioma adequat? Estem a les xarxes socials més adequades al país al que volem dirigir-nos? Tenim una imatge d’empresa coherent i que s’entengui bé a 2.000 Km? Hem tingut en compte els costums i els protocols locals? Tenim un pla de comunicació per cada mercat?

En aquesta ponència presentem eines, recursos i serveis orientats a preparar la vostra empresa per a l’exportació a través del màrqueting digital. Serveis com l’auditoria de la web, l’estratègia de comunicació a les xarxes socials, presentacions digitals o la creació d’una imatge d’empresa coherent i que respongui als estàndards dels països als quals ens volem dirigir. Eines imprescindibles per a tenir èxit en altres mercats.

És un bon moment per a exportar.

Estàs preparat?

Dia: 15 de desembre de 2016
Horari: DE 9,30 h a 12,00 h
Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona