El proper 30 de gener tindrà lloc la jornada “Eines per evitar que la teva empresa familiar desaparegui”, impartit per Ricard Agustín, director de Family Business Solutions. Les empreses familiars desapareixen per problemes relacionats amb la gestió, o bé derivats d’enfrontaments o de males relacions família-empresa.

Durant la jornada s’abordarà què es pot fer en aquests àmbits per minimitzar riscos i garantir la continuïtat del negoci familiar, sense que es ressenti l’harmonia familiar.

– Benvinguda per part del Gremi.
– Recordem la història i aprenem dels errors.
– Eines per la continuïtat des de la gestió.
– Eines per la continuïtat des de les relacions família-empresa.
– Actuar com a propietat responsable.
– Debat amb els assistents sobre punts d’interès.

Ponent: Ricard Agustín, Director de Family Business Solutions i consultor d’empreses familiars

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona

Dia: 30 de gener de 2018

Horari: De 17h a 19h.

Esteu convidats!!!

Es precisa confirmació d’assistència omplint el formulari d’inscripció.