• Aquest event ja ha passat.

Com a empresaris, sentim- nos part d’un equip, del nostre equip! D’un equip que gaudeix d’un benestar social, d’una actitud positiva que respon a valors com la responsabilitat, l’humiltat, l’autenticitat, la confiança, el coratge, l’entusiasme i la necessitat real de cooperar i treballar en equip. Un equip format per éssers humans conectats, conscients i compromesos amb el desenvolupament del seu potencial.

El veritable èxit empresarial està en apreciar el que es fa, concebent la professió com vocació de servei. El canvi de mentalitat individual és el que permet que les empreses creixin tant en benestar social com en productivitat.

Animem a tot aquell que tingui el coratge d’escoltar, a que es comprometi amb la formació en autoconeixement i desenvolupament personal d’ell mateix i del seu equip.

El Gremi us convida a aquesta jornada que tindrà lloc el proper 15 de març, de 17h a 19h a càrrec d’Anna Matas Tardiu, Fundadora i Directora en AMT Emotional Consulting.

DIRIGIT A:

Propietaris, directors, caps d’àrea, comandaments i, en general, qualsevol directiu i professional que vulgui millorar el seu lideratge i construir un equip motivat, compromès i d’alt rendiment.

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona

Dia: 15 de març de 2018

Horari: De 17,00h a 19,00h.

Preu: Gratuït