OPEN DAY – ELECTRÒNICA IMPRESA

26 D’ABRIL AL GREMI

Aquesta jornada està dirigida a empreses que vulguin aprendre com aplicar noves tecnologies d’impressió funcional per al desenvolupament de nous productes amb valor afegit.

Dirigit a responsables d’innovació, caps de producció, desenvolupadors de producte i tècnics d’impressió.

16,30h – Registre d’assistents

16,45h – Benvinguda. Introducció de la jornada i presentació d’Eurecat

Xavier Sastre, Desenvolupador de negoci. Indústries Culturals i Creatives & Turisme a EURECAT

16,55h – Substrats pàstics tècnics per a electrònica impresa

Lluís Casanova, Product Manager a ISOVOLTA

17,15h – Noves oportunitats per a l’electrònica impresa: Materials electrònics avançats

María del Pilar Owen, Sales Manager a SUN CHEMICAL/GWENT GROUP

17,25h – Electrònica Impresa i Impressió Funcional una finestra, una finestra cap al futur. SmartEEs.

Cristina Casellas, Promotora Tecnològica de la Unitat de Functional & Embedded Devices a EURECAT.

17,45h – Interaccions: Desenvolupament d’etiquetes intel·ligents i interactives mitjançant electrònica impresa

Eugènia Martínez, Responsable Línia Fotònica de la Unitat de Functional Printing & Embedded Devices a EURECAT.

18,05h – Exemples i casos d’èxit en impressió funcional

Mar González, Gerent del CLÚSTER FUNCTIONAL PRINT

18,25h – Precs i preguntes

18,40h – Fi de la jornada. Aperitiu & Networking

PER QUÈ HAURIES D’ASSISTIR?

Per conèixer:

– Avenços en materials per introduïr la impressió funcional i electrònica impresa en nous processos i productes.

– Una visió general de l’estat actual i dels projectes en curs amb electrònica impresa.

– Cas d’èxit d’empreses innovadores que han introduït aquesta tecnologia en la seva gamma de productes.

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya

Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona