La Fundació Lluita contra la Sida, el Dr. Bonaventura Clotet i Jesús Vázquez, tenen el plaer de convidar-los a la Gala PEOPLE IN RED, que tindrà lloc el proper 19 de novembre al Museu d’Art de Catalunya.

La Fundació Lluita contra la Sida és una entitat sense ànim de lucre situada a la Unitat de VIH de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, a Badalona, on científics i professionals sanitaris treballen atenent persones amb VIH i fent recerca clínica.

Enguany obren la festa al món amb un show retransmès en directe per streaming dirigit pel productor de televisió Toni Cruz i conduït pel presentador Jesús Vázquez. Humor, música en directe, entrevistes, improvisacions, col·laboracions especials i moltes sorpreses amenitzaran el sopar dels més de 600 assistents. Jesús Vázquez debuta com a ambaixador de la Fundació Lluita contra la Sida i amfitrió de la festa i liderarà la lluita contra la sida al món a través de la marca People in Red. El xef estrella Michelin Nandu Jubany repeteix com a director gastronòmic amb una nova experiència gastronòmica exclusiva i plena d’espectacle amb la col·laboració de tres altres xefs estrella Michelin.

Podeu consultar en la següent informació les aportacions solidàries per poder assistir, ja sigui com a Empresa solidària, Empresa col·laboradora, Patrocinador, Partner o particular.

DESCARREGAR INFORMACIÓ PEOPLE IN RED: GALA BARCELONA