Amb aquest taller de lideratge aprendràs a adquirir la destresa de l’art d’influir sobre el grup perquè treballi amb entusiasme en la consecució d’objectius en pro d’un bé comú, sense forçar o coaccionar, sinó aconseguint la voluntarietat de l’empleat.

TEMARI

LIDERATGE COMPROMÈS I MOTIVADOR

• Quin és el nostre propòsit empresarial?
  • Qui som?
  • Què volem?
  • Quins són els valors que caracteritzen la nostra empresa?
  • Quin és el nostre producte?
  • Quin és el nostre servei?
  • Cap a quin bé comú va dirigit el nostre producte i el nostre servei?
  • Concepte de lideratge.
  • Competències bàsiques: autoconeixement, autocontrol emocional, empatia, gestió de relacions.
  • Estil de líder: autoritari, coach, conciliador, exemplar i democràtic.
  • Valors del líder: sinceritat, serenitat, senzillesa, serietat i sensibilitat.

“L’èxit empresarial no solament exigeix la implicació del cap, exigeix també la implicació del cor”

“Liderem amb compromís i motivació per aconseguir l’harmonia grupal del nostre col·lectiu i disfrutem del viatge cap els èxits”

Dia: Dimecres 28 de novembre de 2018

Horari: De 17,00h a 19,00h

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya – Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona

Preu: 60 euros IVA inclòs per persona*

*El pagament s’haurà de fer per transferència bancària al número de compte ES76 2100 2895 73 0200056845 indicant el nom de l’empresa i referència TALLER DE LIDERATGE.

PODEU FER LES INSCRIPCIONS AQUÍ

Impartit per ANNA MATAS TARDIU – Fundadora i Directora en AMT Emotional Consulting.