El Gremi us convida a aquesta jornada online via Zoom el proper 1 de desembre a les 10h, a càrrec de Marc Corominas, responsable comercial a Innova Experts Group, i Berenguer Cubells, responsable d’Àrea de Gestió de la Innovació a Innova Experts Group, on ens parlaran dels instruments públics d’ajuda a la competitivitat empresarial i ens mostraran casos d’èxit.

10:00 h Benvinguda i presentació.

Sr. Ricard Sánchez. Secretari General del Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya.

10:05 h Introducció als instruments públics de suport a la competitivitat empresarial. Novetats previstes.

Sr. Marc Corominas. Responsable Comercial a Innova Experts Group.

10:40 h Casos d’èxit en el sector de les Arts Gràfiques.

Sr. Berenguer Cubells. Responsable Àrea de Gestió de la Innovació a Innova Experts Group.

11:00 h Torn de preguntes i dubtes.

Modera Sr. Ricard Sánchez, Secretari General del Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya.

11:15 h Finalització del webinar.

Si esteu interessats en participar en aquest webinar via zoom, ompliu el fomulari d’inscripció i us enviarem el link per poder entrar a la reunió.

ENTRAR AL FORMULARI