Us convidem a la xerrada informativa del “PROGRAMA ESCOLA I EMPRESA”, que tindrà lloc el proper 15 de novembre a les 18h, a la seu social del Gremi, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona.

PROGRAMA ESCOLA I EMPRESA: QUÈ ÉS?

Elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament, el programa es centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la pròpia empresa que els explicarà la seva vivència. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i dia a dia ajudarà els i les estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a la que és habitual.

Necessitem més empresaris que participin en aquest projecte, per aquesta raó, Iban Cid, president del Gremi, ens parlarà de les experiències que ha tingut en les diferents Escoles on ha presentat aquest Programa. També tindrem a Teresa Navarro, directora general de FemCAT (Fundació Privada d’Empresaris), que ens explicarà en què consisteix el Programa Escola i Empresa.

PODEU FER LES INSCRIPCIONS AQUÍ