Ponent: Jaume Casals, Manager de RCC Casals Consultants, S.A. (PERFIL LINKEDIN)

Data: 22 de novembre de 2017 a les 17 hores.

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya,

Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona.

Preu: Gratuït

SEMINARI “Mantenir el resultat quan el preu el determina el mercat”

El panorama actual d’alta competitivitat exigeix d’un anàlisi intern de les eficiències i ineficiències i de la recerca de camins de progrés efectius. Per tant, resulta imprescindible identificar quines són les fortaleses i debilitats de l’empresa per actuar, ja sigui internament o estratègicament en el mercat.

En aquest sentit, la comparació del compte de resultats amb els valors de referència d’una empresa d’èxit és una bona eina d’identificació. De la mateixa manera, la identificació de rendibilitats classificant la pròpia facturació, ja sigui per tipus de clients, per processos interns, per tipus de productes, etc. serà una forma complementària d’identificació d’oportunitats de progrés.

La sessió es planteja d’una forma dinàmica, abordant temes que característicament són responsables de riscos sobre el benefici, suggerint debat i consensuant conclusions.

A més, s’estableixen els requisits per afrontar la realitat dels preus de mercat actuals de manera que es puguin obtenir resultats positius en el compte de resultats.

Recomanem aquest seminari a empresaris, directors generals, analistes de processos, analistes de costos, personal d’oficina tècnica, responsables de producció, etc. de qualsevol tipus d’empresa gràfica.