Presentació de la candidatura

Enric Crous & José Mª Torres

a la presidència de la Cambra de Barcelona

Dimarts 19 de març a les 18h a la Seu del Gremi, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6è de Barcelona

Benvolgudes empresàries, empresaris i autònoms del Gremi.

La Cambra, com en el seu dia ho van ser el Consolat i la Llotja de Mar, té la missió i el deure de defensar els interessos de les empreses, de Catalunya, de Barcelona, de l’àrea metropolitana i del territori en tot allò que sigui d’àmbit econòmic i social. Però en l’actualitat la Cambra sovint no actua, no fa sentir la seva veu i no exerceix cap lideratge empresarial ni de país.

Cal CANVIAR-ho.

La Cambra és una institució formada per les 425.000 empreses i autònoms de la província de Barcelona exceptuant les del Bages (Cardona sí) i les del Vallès Occidental, però la majoria no tenen ni idea que formen part de la Cambra per què aquesta no les informa en absolut. Ni en eleccions!

Cal CANVIAR-ho.

El 99% dels membres de la Cambra són pimes i autònoms i són aquestes les que més necessiten la seva ajuda i serveis, però és l’altre 1% qui mana sempre a la Cambra. Per què? Per què són els únics que saben què hi ha eleccions i la Cambra no informa a la resta. En les darreres eleccions només un ridícul 0,18% dels electors van emetre un vot vàlid.

Cal CANVIAR-ho.

Del 2 al 8 de maig tindran lloc les eleccions a la Cambra i totes les empreses i autònoms teniu el dret a votar. I el vot de tothom val igual, siguis micro, pime, autònom o gran empresa. Si vols una Cambra al servei de totes les empreses i de Catalunya, si vols canviar la Cambra, si vols DECIDIR, INFORMA’T I VOTA!

Som la Candidatura del CANVI, una Candidatura empresarial de catalans i catalanes amb vocació universal.

INSCRIU-TE A LA PRESENTACIÓ