Del 24 al 27 de setembre a Brussel·les

A Labelexpo Europe 2019 podrà veure centenars de demostracions en directe de les últimes innovacions, estudiar la col·lecció més avançada de tecnologies d’etiquetatge, embalatge i impressió i adquirir els productes que la seva empresa necessita per a triomfar. Explori la major fira comercial d’embalatges, etiquetes i impressió del món i posi’s cent passos per davant de la competència.

“Avantatges d’integrar tecnologia d’impressió 3D en el sector de la indústria gràfica”

INVITACIÓ JORNADA I VISITA GUIADA

26 de setembre a les 10h, a les instal·lacions de 3DFactory BCN

(Polígon Industrial de la Zona Franca, Avinguda Parc Logístic, 2 – 10, (Edifici del Consorci, 3a planta) de Barcelona)

La tecnologia de fabricació additiva és una tecnologia madura, que a dia d’avui té aplicacions reals i concretes dins el teixit industrial.

Els equips d’impressió 3D són eines de treball que, integrades correctament en la cadena de valor de les empreses, permeten estalviar temps i costos en molts dels seus processos productius.

Si voleu conèixer de primera mà la tecnologia d’impressió 3D, el Gremi us convida a assistir a la jornada que tindrà lloc a les instal·lacions de 3DFactory BCN.

PROGRAMA

• Visita guiada per les instal·lacions amb explicació de les diferents tecnologies
  • Presentació general d’Intech3D (Consultora d’impressió 3D líder en el territori)
  • Focus en les tecnologies i les aplicacions validades pel sector de la Indústria Gràfica, a través d’exemples i casos d’èxit

Ponents: Joan Folguera (CEO Intech3D) i Jesús Subirana (Responsable oficina Intech3D Barcelona)

Sobre la 3DFactory

La 3Dfactory és la 1a incubadora especialitzada en impressió 3D professional d’Europa.

S’ha inaugurat fa uns 3 mesos amb la intenció de promoure la tecnologia de fabricació additiva en el teixit industrial del territori.

Disposa d’un laboratori amb totes les tecnologies de fabricació additiva i una inversió pública d’uns 2 milions d’€ en equips.

IMPORTANT: Per assistir és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.

Més informació: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya. Tel. 93 481 31 61