Benvolgut agremiat,

El Gremi ha organitzat per al proper 7 d’octubre a les 11,00 h una conferència online a càrrec d’Anna Isabel Pérez, CEO & FUNDER i Assessora acreditada d’Acció de la Generalitat de Catalunya, on ens parlarà de la implantació d’un sistema de control estratègic per a les Pimes.

Mitjançant un sistema de control estratègic les Pimes podran avaluar els processos de treball de la seva activitat empresarial, amb la finalitat de que els objectius proposats s’aconsegueixin, les accions per aconseguir-lo es desenvolupin conforme als procediments establerts i les desviacions detectades es corregeixin.

Comptareu amb eines per a poder dur a terme el control i seguiment dels objectius plantejats en les àrees estratègiques de l’empresa que representaran els indicadors de seguiment de l’activitat empresarial.

Si voleu participar a la conferència, ompliu el formulari d’inscripció i us enviarem el link de ZOOM per poder entrar a la reunió.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ