El programa de cupons a la internacionalització  d’ACCIÓ, us permet contractar serveis professionals d’experts en exportació subvencionats, oferts per proveïdors acreditats per la nostra entitat, que al mateix temps està acreditada per ACCIÓ.

Si has de posar en marxa un projecte d’iniciació a l’exportació i no exportes o vas exportar menys del 15%  de la teva facturació al 2015, hi pots accedir. L’ajut es del 80% del cost dels serveis fins a un pressupost màxim de 5.000 euros, es a dir, l’ajut màxim per empresa es de 4.000€, i la durada del projecte es d’un màxim de 6 mesos.

El ventall de serveis pel que pots comptar amb ajut es el següent :

• Fer la diagnosi del potencial d’internacionalització de la teva empresa i dissenyar una nova proposta de valor més trencadora i competitiva per a l’empresa.
  • Desenvolupar amb tu el pla de promoció internacional de la teva empresa , que et permetrà seleccionar els productes i serveis, els països on tens més oportunitats, per quin canal has de vendre els teus productes o serveis, identificar potencials clients etc…
  • Dissenyar el web per fer-lo més internacional.
  • Posicionar el web en mercats internacionals i xarxes socials.
  • Acompanyar i assessorar en la participació a fires internacionals.
  • Subcontractació d’un Export Manager.
  • Gestió de concursos i de licitacions internacionals.
  • Gestió per al registre de marca i de patents en mercats internacionals.

Demana pressupost per als serveis que t’ interessi i recorda que el 80% està subvencionat per ACCIÓ, sempre que es contracti a través de la nostra entitat.

Per omplir el formulari cliqueu:  http://promocio.gremi.net/inscripcioiniciacio.asp

Restem a la vostra disposició per a més informació: Tel. 93 481 31 61

Correu electrònic: jm.campanera@gremi.net