Davant les informacions d’una vaga sectorial pels propers dies 25 i 26 d’octubre, i 7 i 8 de novembre, us hem d’informar que la convocatòria oficial d’aquesta vaga encara no s’ha formalitzat. La legislació exigeix que abans de la convocatòria es convoqui a les parts a una mediació amb una antelació mínima de 5 dies. Si fos el cas, i tant aviat com es fixés aquesta mediació, us convocaríem a una Comissió Laboral.

Us recordem que els elements bàsics que dificulten la signatura del conveni, són l’exigència per part de les centrals sindicals de deixar sense efecte la clàusula d’absorció i compensació, l’import de l’increment i la pretesa retroactivitat del mateix. La resta de punts podria considerar-se d’una certa proximitat en la negociació.

Restem a la vostra disposició tant a la Secretaria General com al Servei Laboral del Gremi al telèfon 93 481 31 61.

Si desitgeu que les comunicacions laborals vagin adreçades a alguna persona en concret, us preguem que ens feu arribar les seves dades.

Cordialment,

Ricard Sánchez Llevot