Els alumnes de l’Escola Antoni Algueró, entren en la fase de realitzar les seves pràctiques d’empresa. Són convenis, sense cap tipus de cost per a l’empresa, amb l’objectiu de que els alumnes coneguin de primera mà com funciona les empreses del sector al qual volen arribar.

També és una manera que tingueu el coneixement de futurs perfils professionals en cas de necessitat. Aquests convenis tenen un pla d’activitat associat molt flexible i facilitador per organitzar les tasques.

A continuació us indiquem el perfil d’alumnes de que disposem per fer les pràctiques a la vostra empresa:

CFGM DE PREIMPRESSIÓ DIGITAL – 350 hores de pràctiques a l’empresa
Perfils: Tractament de material, maquetació, webs, imposició, impressió digital i tancament d’arxius.

CFGM IMPRESSIÓ GRÀFICA – 350 hores de pràctiques a l’empresa
Perfils: Impressió digital, òfset, flexografia, serigrafia. Tasques relacionades amb la impressió.

CFGM POSTIMPRESSIÓ GRÀFICA – 350 hores de pràctiques a l’empresa
Perfils: Manipulació i aplicació d’acabats de materials impresos. Tasques auxiliars.

CFGS DE DISSENY I EDICIÓ DE PUBLICACIONS IMPRESES I MULTIMÈDIA – 383 hores de pràctiques a l’empresa
Perfils: Disseny publicacions multimèdia, producció editorial, oficina tècnica.

CFGS GRÀFICA PUBLICITÀRIA: ENSENYAMENT ARTÍSTIC – 280 hores de pràctiques a l’empresa
Perfils: Disseny i creació de qualsevol producte gràfic, en la seva fase inicial fins a l’art final.

ESTIC INTERESSAT EN INCORPORAR ALUMNES A LA MEVA EMPRESA.

És imprescindible omplir les dues fitxes per poder fer el registre correctament.

Les fitxes són PDF editables.

1. DESCARREGAR FITXA EMPRESA

2. DESCARREGAR FITXA DE SOL·LICITUD DE PRÀCTIQUES

Per a un millor servei hem creat aquest nou correu per agrupar totes les consultes i millorar el servei i atenció a les empreses interessades en acollir alumnes en pràctiques.

practiques@escolaalguero.net