Com us hem anat informant, l’empresa ha d’habilitar i condicionar el lloc de treball per garantir les condicions de seguretat i higiene. En aquest sentit, tant per les empreses que han estat treballant com les que previsiblement us reincorporareu en breu plaç, de forma preventiva i amb caràcter general, en tant que es mantingui l’alerta sanitària, es recomana prendre mesures dirigides a minimitzar la possible transmissió de la infecció, intensificant la neteja de zones d’ús comú, així com aquells elements i superfícies del mobiliari d’ús habitual. En definitiva, donar garantia que l’empresa deixa espai lliure de virus pels treballadors.

És per això, que us presentem aquest servei que oferim a través d’una empresa especialitzada en la neteja i desinfecció de superfícies. A la finalització dels treballs de desinfecció, es lliurarà un certificat acreditatiu de la idoneïtat de l’espai.

Si esteu interessats en aquest servei ompliu el següent formulari i envieu-lo a r.vilaltella@gremi.net ó gremi@gremi.net i ens posarem en contacte amb vostè per fer-li un pressupost a mida.

DESCARREGAR FORMULARI

Ben cordialment,