Curs online – Vendes B2B adaptades al món digital per a la indústria gràfica

És el moment de preparar la teva empresa!!!

Curs gratuït per a empreses agremiades

L’objectiu d’aquesta formació és capacitar als equips comercials amb les eines i els coneixements necessaris per afrontar els nous reptes que ja ens exigeix el mercat actualment.

Descobreix els secrets del posicionament en xarxes socials com Instagram i Linkedin, la gestió de la pàgina web dins del pla de vendes de l’empresa, l’analítica de l’CRM per focalitzar els objectius adequats, l’e-mail màrqueting que arribi als teus clients, les aportacions de valor i visibilitat de negoci amb la creació de Webinars, la Intel·ligència artificial aplicada a la venda, les plataformes de comunicació que van més enllà d’una simple videoconferència, les aplicacions mòbils per facilitar els treballs de prospecció, la importància de l’Omnicanalitat de tots els elements que integren l’acció comercial i el factor emocional en les noves tecnologies.

Les visites presencials escassegen, ens hem adonat que les visites virtuals ens aporten major flexibilitat, major eficàcia i augmenten el nombre de contactes que es realitzen per part dels comercials. Si la teva empresa no ha realitzat aquests canvis, o no sap si ho està fent correctament, t’oferim l’oportunitat de descobrir els secrets de com afrontar les vendes actuals i les futures. No esperis que t’ho expliquin els teus competidors, avança cap a la nova forma de vendre i “Surfejar” en el món de les vendes de segle XXI.

CAPTACIÓ I ATRACCIÓ DEL CLIENT

L’esquema AIDA (Atenció, Interès, Desig i Acció). L’atenció en el comerç digital i físic. Com captar l’atenció del client. Jugar amb els sentits. Descobrir les necessitats dels consumidors. Despertar curiositat. Generar confiança. Posar al client en el centre. Experiències de compra 360 º. Creació de continguts de valor.

INBOUD DE VENDES

Creació d’un perfil de Linkedin. Coneixement de l’algoritme per a publicacions de Linkedin. Instagram com a eina de venda. Webinars per aportar valor i visibilitat. Estratègies de venda en entorn digital. Posicionament de vendes en xarxes socials. Omnicanalitat en la prospecció de mercat.

METODOLOGIA DE PROSPECCIÓ OUTBOUND

Multiplicar les oportunitats de vendes. Disminució de costos de prospecció. Reducció del cicle de vendes. Detecció d’objeccions i eines per superar-les. Automatització, flexibilitat, anàlisi de dades i utilització de tecnologia per augmentar la relació amb els clients mitjançant el CRM. Intel·ligència Artificial aplicada a les vendes.

VENDES EN LÍNIA PER VIDEOCONFERÈNCIA

Preparació de la proposta de valor al client. Recerca d’informació prèvia del client. Establir pautes d’inici de la sessió, durada de la mateixa i plataforma més adequada per utilitzar. Estratègies pròpies de la venda per videoconferència. Optimitzar el rendiment de les visites a clients.

COACHING-MENTORING D’ASSIMILACIÓ DEL PROCÉS

Abordar les orientacions realitzades. Establir les expectatives assolibles d’aplicació. Generar confiança en el grup. Aplicar la intel·ligència emocional en el procés d’assimilació. Resolució de problemes que puguin sorgir. Generar la integració de cada un dels elements tractats en el curs en l’entorn laboral dels participants.

Preu del curs: Empresa agremiada al Gremi: (Gratuït). Empresa no agremiada al Gremi: 700 € (Formació bonificable fins a 520€)

Dates: Dies 3, 10, 17, 24 i 31 de maig, 7, 14, 21 i 28 de juny, i 5 de juliol de 2021.

Horari: De 9h a 13h

Professor: Joan Sans, Consultor empresarial i expert en transformació digital d’empreses, especialitzat en l’apartat de vendes i estratègies empresarials.

El curs es farà via Zoom.

> DESCARREGAR PROGRAMA

Les empreses no agremiades que vulguin fer el curs hauran de posar-se en contacte amb el Gremi al telèfon 93 481 31 61 per informar-se de la forma de pagament.

Si ets el comercial de la teva empresa…aquest curs t’interessa!!!

> INSCRIU-TE AQUÍ