PRESENTACIÓ ONLINE

Píndola: Finançament per nous projectes

22 de març de 2023 a les 17:00h

La forta pujada de tipus d’interès i un major entorn inflacionista, ha endurit l’accés al finançament en l’entorn empresarial. És crucial per a les petites i mitjanes empreses tenir a l’abast totes les eines disponibles per a assegurar un eficient i sòlid finançament de la seva activitat inversora.

Des del Gremi volem presentar als agremiats solucions per a poder activar nous projectes, com el Fons INNOVA per a PIMES amb un tipus màxim 3,04% TAE.

Per tal d’explicar-vos les característiques d’aquest producte us convidem a la presentació on-line que ens farà Juan Carlos Canudo Rodriguez, director general de Solventis, el proper dia 22 de març a les 17:00h. La sessió es farà on-line a través de Zoom.

DATA: 22 de març de 2023 a las 17:00h

LLOC: On-line a través de Zoom

PONENTS: Juan Carlos Canudo Rodriguez, director general de Solventis

La presentació es durà a terme on-line a través de Zoom. Per a assistir a aquesta presentació on-line és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.