Sessió de treball: protocol assetjament sexual a l’empresa – 7 de febrer de 2023 a les 16:30h – Online a través de Zoom

7 de febrer de 2023 a les 16:30h

Lloc: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya (Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6º de Barcelona) i online a través de Zoom

(Gratuït per a empreses agremiades)

La Llei Orgànica 10/2022 de 6 de setembre, de Garantia integral de la llibertat sexual, coneguda com “només sí és sí” preveu un protocol d’actuació preventiva de l’assetjament en l’àmbit de l’empresa.

La Sra. Sara María Pose Vidal, Magistrada de la Sala social del TSJ de Catalunya us explicarà el protocol de prevenció; la seva aplicabilitat a tota la plantilla de l’empresa i també a les persones que presten serveis o col·laboren amb aquesta; l’aplicació a conductes que es produeixen durant el treball, en relació amb el treball o com a resultat d’aquest; així com el concepte d’assetjament sexual i conductes constitutives d’aquest, incloent-hi el xantatge sexual i l’assetjament sexual ambiental, distingint-lo de l’assetjament per raó de sexe i les conductes integrades en aquest concepte, i la diferent valoració de la prova en l’àmbit penal.

DATA: 7 de febrer de 2023 a las 16:30h

LLOC: Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya, Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 6º – 08010 Barcelona y online a través de Zoom.

PONENTS: Sra. Sara María Pose Vidal, Magistrada de la Sala social del TSJ de Catalunya.

La sessió es durà a terme de forma presencial  i online a través de Zoom.

Per a assistir a aquesta sessió online és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.