Visita a Romanyà Valls: tradició, innovació i compromís amb la formació al sector del llibre

Aquest matí hem visitat Romanyà Valls, a La Torre de Claramunt (Anoia), una empresa amb més de 70 anys d’història i un nom de referència en la producció integral de llibres.
Romanyà Valls combina la tradició i l’experiència de més de set dècades amb una aposta constant per la tecnologia (offset i digital inkjet), la sostenibilitat 🌱 (certificacions FSC i PEFC, tintes vegetals, reciclatge del 99 % dels materials) i la qualitat en cada projecte editorial.
Amb la seva directora general Elisenda Romanyà, hem compartit una trobada molt enriquidora al voltant de dos eixos fonamentals: formació i innovació.
𝗟𝗮 𝗙𝗼𝗿𝗺𝗮𝗰𝗶ó 𝗜𝗻 𝗖𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝘆 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗲𝘁 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗲𝗰𝗰𝗶𝗼𝗻𝗮𝗿 𝗶 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘁𝘇𝗮𝗿 𝗲𝗹𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝘀𝗼𝘀 𝗰𝗹𝗮𝘂 𝗱𝗲 𝗹’𝗲𝗺𝗽𝗿𝗲𝘀𝗮 𝗶 𝗹𝗮 𝘀𝗲𝘃𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝗮𝘁! Des de FormacióGREMI us ajudem a organitzar-la i executar-la.
Gràcies, Elisenda i equip Romanyà Valls, per l’acollida i pel compromís constant amb el futur de la indústria gràfica i del llibre.