CongresoAIFEC 2026 a Granada
By Published On: maig 15, 2026232 words

El GREMI va participar aquesta setmana al Congreso AIFEC2026, celebrat a Granada, una de les trobades de referència per al sector de les etiquetes i la comunicació gràfica a escala estatal.

La presència del GREMI en aquest congrés reafirma el compromís de l’entitat amb la innovació, la transformació tecnològica i la connexió permanent amb els principals actors de la indústria gràfica i de l’etiquetatge.

Durant la jornada es van abordar qüestions clau per al futur del sector, com ara la sostenibilitat, la intel·ligència artificial, l’automatització, la digitalització, la captació i gestió del talent, la diversitat i les perspectives econòmiques de la indústria gràfica i de les etiquetes.

El congrés va reunir professionals, empreses i experts destacats del sector, consolidant-se com un espai de debat i networking per compartir experiències, detectar noves oportunitats i impulsar projectes de futur.

Des del GREMI es valora molt positivament la participació en iniciatives com aquesta, que permeten reforçar aliances, generar nous contactes i continuar treballant per una indústria gràfica més innovadora, competitiva, eficient i sostenible.

El GREMI vol felicitar AIFEC i l’equip organitzador per l’èxit de la convocatòria i per fer possible una edició que ha tornat a posar en valor la importància de la col·laboració i el coneixement compartit dins del sector.

 

El GREMI posa a disposició a les empreses i professionals del sector una oferta formativa àmplia i adaptada a les necessitats actuals. Consulta tots els cursos disponibles i troba les eines per continuar creixent i innovant al sector de la indústria gràfica i la comunicació.

➡️ Descobreix els detalls aquí.