Tallers Guinardó i GREMI: compromís, sostenibilitat i col·laboració de valor
By |1 min read|Published On: juliol 7, 2025|206 words|

Aquesta setmana hem visitat Tallers Guinardó, una cooperativa exemplar amb més de 40 anys d’història creant valor social a través del valor empresarial.

Amb el Joan Marc Adell Mañà i la Liz Vergara per part del GREMI, vam poder conversar amb l’Anna Castany i en Max H. sobre com enfortir les polítiques de benestar a l’entorn laboral, aprofundir en l’aposta per la sostenibilitat, i fer visible la seva tasca a través de canals sectorials de comunicació.
També vam identificar noves vies de col·laboració vinculades a la millora contínua i la protecció de la informació, així com a l’impuls de la formació professional dins l’equip.

Tallers Guinardó és molt més que una empresa: és una cooperativa sense ànim de lucre amb un equip de 130 professionals, dels quals el 70% tenen discapacitat intel·lectual, i produeixen jocs i puzzles educatius amb gran valor pedagògic. Cada dia fabriquen més de 15.000 unitats, que arriben a tota Europa.
Una autèntica inspiració!

Gràcies per l’acollida i per demostrar que empresa i inclusió poden anar de la mà. És un orgull tenir-vos al costat en la construcció d’un sector més responsable, creatiu i humà.

 

El GREMI posa a disposició a les empreses i professionals del sector una oferta formativa àmplia i adaptada a les necessitats actuals. Consulta tots els cursos disponibles i troba les eines per continuar creixent i innovant al sector de la indústria gràfica i la comunicació.

➡️ Descobreix els detalls aquí.