Visita a Boronatic: Innovació i Qualitat en la impressió d’etiquetes adhesives
By 0,9 min readPublished On: març 6, 2025

Ahir, 6 de març, vam visitar Boronatic, empresa líder en la fabricació i impressió d’etiquetes adhesives amb més de 30 anys d’experiència. Situats a Montcada i Reixac, compten amb tecnologia d’última generació i una àmplia especialització en sectors com l’alimentació, la cosmètica, el sector químic i farmacèutic, entre d’altres.

Innovació i diversitat en tècniques d’impressió
Boronatic aposta per la qualitat i la personalització en cada projecte, oferint fins a sis tècniques diferents d’impressió i acabats avançats per garantir resultats òptims per a cada necessitat.

Compromís amb la formació
Durant la visita, també vam parlar sobre la Formació inCompany que oferim des del GREMI, una oportunitat perquè empreses com Boronatic puguin seguir potenciant el talent intern i adaptar-se a les últimes innovacions del sector.

Vam tenir l’oportunitat de conèixer de prop el seu procés productiu i compartir reflexions sobre el futur del sector de la impressió. Estem convençuts que la col·laboració i l’intercanvi de coneixement són claus per continuar impulsant la indústria gràfica.

 

El GREMI posa a disposició a les empreses i professionals del sector una oferta formativa àmplia i adaptada a les necessitats actuals. Consulta tots els cursos disponibles i troba les eines per continuar creixent i innovant al sector de la indústria gràfica i la comunicació.

➡️ Descobreix els detalls aquí.