Després de dos anys llargs d’anormalitat en tota la societat, el Gremi va celebrar el 3 de juny la seva Gala anual d’arts gràfiques, on van assistir-hi més de 400 professionals del sector. L’edifici Imo (Institut de Microcirurgia Ocular) va ser el lloc escollit per l’esdeveniment i on es van lliurar els Premis Gremi 2022.
Els guardons d’aquesta 69ena edició del concurs d’arts gràfiques, van ser atorgats a les empreses Liberdúplex (Premi llibre en impressió ófset), Encuadernaciones Bárdenas, SA (Premi llibre en enquadernació industrial), Tormiq SL (Premi disseny de catàleg), Ediciones Gráficas Rey (Premi enquadernació artesana), Gràfiques Alzamora SA (Premi bossa), Universal Sleeve (Premi bossa en gravat al buit), Altavia Ibérica (Premi expositor), Ipe Industria Gráfica SLU (Premi sleeve), Milenio Manipulados, SLU (Premi innovació de producte), Stamping Abellán (Premi estoig en estampació al calent), Manual Color, SL (Premi al projecte empresarial, gestió integral i producción sostenible), Art i Servei (Premi estoig impressió sobre cartró folding patrocinat per Comart), Etiquetas Adhesivas, SL (Premi producte innovador patrocinat per Fedrigoni), Gráficas Varias (Premi etiqueta patrocinat per Vellerino SDI), i Encuadernaciones Eusebio Gregorio, SL (premi Piràmide Gremial patrocinat per Heidelberg) al treball més valorat del concurs.

L’acte va començar als jardins de l’edifici IMO on els assistents van poder gaudir d’un còctel amb aperitius i van poder intercanviar opinions. Seguidament va començar la Gala Gràfica a l’Auditori de l’edifici. Joan Nogués, president del Gremi, va inaugurar la Gala que durant la seva presentació va parlar del gran esforç i la capacitat de superació dels empresaris i treballadors durant aquests dos anys de pandèmia. També va informar de la nova formació de la Fundació Indústries Gràfiques, adreçada al sector del packaging, des de la impressió a l’acabat i troquelat, com la recuperació del Màster en Gestió de la Indústria Gràfica.

La vetllada va comptar amb l’actriu i humorista Judit Martín, populars pels seus personatges a “Polònia” i “Està Passant” a TV3 i “Versió Rac1” que va ser l’encarregada de donar els Premis Gremi 2022. Per concloure, l’actriu i l’actor Jordi Soriano, també conegut per les seves imitacions a “Polònia”, van fer un espectacle Improshow amb les frases que els assistents a la Gala, van deixar escrites en unes paperetes.

Les empreses premiades es van emportar un diploma i una obra enumerada i signada de l’artista Carles Bros i tots els assistents van rebre la Memòria del Gremi 2021-2022.

Podeu veure el reportatge fotogràfic, el vídeo de la Gala i els premis en els següents links: