Reconeixement internacional per a l’empresa agremiada IPE Industria Gráfica a l’AWA Alexander Watson Associates Internacional Sleeve Label Conference & Exhibition 2024, celebrada a Miami!
By Published On: octubre 30, 202488 words

IPE Industria Gráfica ha estat premiada amb el 𝗧𝗗 𝗦𝗹𝗲𝗲𝘃𝗲 𝗖𝗮𝘁𝗲𝗴𝗼𝗿𝘆 𝗔𝘄𝗮𝗿𝗱 per l’exquisit disseny del sleeve “𝘊𝘩𝘢𝘮𝘱𝘢𝘨𝘯𝘦 𝘚𝘢𝘭𝘮𝘰𝘯,” creat en col·laboració amb l’artista Laura Ozymko. El seu disseny marbrat i elegant, que incorpora motius clàssics grecs, ha captivat el jurat internacional per la seva estètica refinada i distintiva.

Aquest premi reafirma l’excel·lència de les nostres empreses agremiades en la impressió de sleeves d’alta qualitat, posicionant-les com a referents d’innovació en el sector d’etiquetes.

Felicitats al gran equip d’IPE i enhorabona per aquest èxit!

 

El GREMI posa a disposició a les empreses i professionals del sector una oferta formativa àmplia i adaptada a les necessitats actuals. Consulta tots els cursos disponibles i troba les eines per continuar creixent i innovant al sector de la indústria gràfica i la comunicació.

➡️ Descobreix els detalls aquí.