SESSIÓ ON-LINE

Nou Conveni Col·lectiu Estatal d’Arts Gràfiques, Manipulats de Paper, Manipulats de Cartó, Editorials i Indústries Auxiliars

20 de juny de 2023 a les 12:00h

Benvolguts agremiats/des,

Us fem a mans text i taules del conveni signat avui. Per tal d’analitzar al detall les novetats incorporades i com es pot aplicar o absorbir els increments salarials pactats us convidem a una sessió de treball on-line el proper dia 20 de Juny a les 12h.

Al mateix temps us recordem que podeu concertar una entrevista individual/presencial per analitzar el vostre cas concret a les instal·lacions del nostre Gremi (Gran Via de les Corts Catalanes, 645) de dilluns a dijous de 16h a 18h.

Us adjuntem l’esborrany del Conveni Col·lectiu i la nota de premsa.

DATA: 20 de juny de 2023 a les 12:00h

LLOC: On-line a través de Zoom

La presentació es durà a terme on-line a través de Zoom. Per a assistir a aquesta presentació on-line és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.

DESCARREGAR CONVENI
DESCARREGAR NOTA DE PREMSA