SEMINARI ON-LINE

Presentació d’IMPLICA, el nou SCRAP per als envasos comercials i industrials

12 de maig de 2023 a les 9:30h

Davant el nou marc legal amb l’entrada en vigor de la Llei 7/2022 de Residus i del nou RD 1055/2022, CONFECOI ha fet un pas més, promovent la constitució d’un Sistema Col·lectiu de Responsabilitat Ampliada del Productor (SCRAP) que proporcioni cobertura legal a les empreses i els ajudi en el compliment de les seves obligacions legals.

Per tal que pugueu conèixer a fons aquest sistema, us convoquem a un nou seminari on-line a càrrec de Laura Sanz de Síria Álvarez, de l’empresa Safetykleen Spain.

Quins temes tractarem?

1) Obligació de Responsabilitat Ampliada del Productor RAP del nou RD 1055/2022
2) Presentació de la solució a la RAP del SCRAP d’IMPLICA
3) Qui ha d’adherir-se al SCRAP? Com adherir-se al SCRAP? Dates d’adhesió

Us convidem a participar en aquest seminari, que es farà on-line a través de Zoom el pròxim 12 de maig, a les 9:30h.

DATA: 12 de maig de 2023 a las 9:30h

PONENT: Laura Sanz de Síria Álvarez, de l’empresa Safetykleen Spain

LLOC: On-line a través de Zoom

La presentació es durà a terme on-line a través de Zoom. Per a assistir a aquesta presentació on-line és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.