SESSIÓ ON-LINE

Obligacions legals per a les arts gràfiques que genera el nou RD 1055/2022 d’envasos i residus d’envasos.

24 d’abril de 2023 a les 9:30h

Les empreses d’arts gràfiques estan afectades per al nou RD 1055/2022 perquè són considerades empreses envasadores. Per tal que pugueu conèixer a fons la nova normativa, us convoquem a una sessió on-line a càrrec de Laura Sanz de Síria Álvarez, de l’empresa  Safetykleen Spain. Parlarem sobre les obligacions que s’han de dur a terme com a empresa envasadora (Registre de Productors de Producte, declaracions, etc.), dels terminis establerts, així com de la responsabilitat ampliada com a productor RAP i sobre com complir-la a través dels SIRAP i SCRAP. Per acabar, també respondrem a les diferents casuístiques particulars i dubtes que pugueu tenir.

Us convidem a participar en aquest seminari, que es farà on-line a través de Zoom el pròxim 24 d’abril, a les 9:30h.

DATA: 24 d’abril de 2023 a las 9:30h

PONENT: Laura Sanz de Síria Álvarez, de l’empresa Safetykleen Spain

LLOC: On-line a través de Zoom

La presentació es durà a terme on-line a través de Zoom. Per a assistir a aquesta presentació on-line és imprescindible omplir el formulari d’inscripció.