Benvolguts/des

El Gremi ha organitzat el curs ACTUALITZACIÓ LABORAL dirigit als professionals dels departaments de recursos humans, gerents i responsables d’empresa que hagin de dominar els aspectes més quotidians de les relacions laborals. Temes com els rebuts salarials, empreses amb dificultats, el Conveni, sistema de càlcul i aplicació d’incentius, la representació dels treballadors en l’empresa i el temps de treball, seran tractats en aquesta formació.

Aquest curs presencial, repartit en 5 jornades i amb una durada de 5 hores, és bonificable per a les empreses.

A la finalització del curs es lliurarà un diploma acreditatiu als assistents que hagin superat un 80% d’assistència, així com un dossier de tot el curs.

Us convidem a donar un cop d’ull al temari i a fer la vostra inscripció.

PROGRAMA

1ª jornada: Els permisos arran de les modificacions introduïdes pel Reial decret llei 5/2023, de 28 de juny.

9 de novembre de 16h a 17h.

• Aplicació de la conciliació a les empreses
  • Anàlisi dels permisos retribuïts
  • Regles generals
  • Supòsits concrets
  • Recomanacions per al sector gràfic

Jordi García Viña – Catedràtic de Dret del treball de la Universitat de Barcelona

2ª jornada: El conveni Col·lectiu.

16 de novembre de 16h a 17h.

• El reforç del Conveni Col·lectiu Sectorial. El conveni d’empresa. Pacte d’empresa. Acord de comitè. Contracte de treball. Concurrència i prevalència. Mecanismes d’inaplicació

Mateo Argerich – Advocat – Assessor laboral del Gremi. Professor de Dret del Treball i Seguretat Social de la Facultat de Dret de la U.B.

3ª jornada: Les deu obligacions laborals que els departaments d’RRHH no han d’oblidar.

23 de novembre de 16h a 17h.

• Els plans d’Igualtat, la reserva del 2% de llocs de treball a favor de persones amb discapacitat, el registre retributiu, el registre de jornada laboral, l’acord de treball a distància, les vies de recerca interna de protecció a l’informant, els canals de recerca interna, els protocols d’utilització de dispositius digitals, el protocol de desconnexió digital, el protocol d’assetjament sexual…

Luis San José Gras – Advocat. Professor de Dret del Treball a la Universidad Internacional de la Rioja.

4ª jornada: La contractació laboral després de la reforma del RDL 32/2021.

30 de novembre de 16h a 17h

• La contratación de duración determinada. El contrato fijo-discontinuo. La externalización a través de ETT. Recientes criterios jurisprudenciales.

Pedro Checa Ruiz – Cap de la Inspecció Territorial de Treball de Barcelona

5ª jornada: La pensió de jubilació.

13 de desembre de 16h a 17h

• Actualitat. Últimes novetats.
  • La jubilació ordinària i anticipada. La jubilació tardana. La compatibilitat de la pensió de jubilació. La incompatibilitat com a regla. Excepcions. La jubilació parcial, el contracte de relleu. La jubilació flexible i activa.

Antonio Benavides Vico – Advocat, ex inspector de Treball, professor de la Universitat Ramón Llull i de la UOC

AQUEST CURS ÉS BONIFICABLE PER A LES EMPRESES

• Preu tot el curs: 300€ per a empreses agremiades
  • Preu tot el curs: 500 € per a empreses no agremiades