El Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya disposa d’una àmplia Borsa de Treball per a tots aquells que estiguin buscant feina o que necessitin incorporar treballadors a la seva empresa.

PER A EMPRESES

El Gremi disposa d’una borsa de professionals en les arts gràfiques. En funció del perfil que necessiti, el nostre departament seleccionarà als millors candidats en un plaç de 24 hores.
És necessari omplir la fitxa de sol·licitud des de la web del Gremi www.gremi.net.

NECESSITA PERSONAL EN PRÀCTIQUES?

Un dels nostres objectius, a més d’oferir una formació tècnica i humana de qualitat, és l’ocupació del nostre alumnat una vegada finalitzats els seus estudis. L’Escola Antoni Algueró disposa d’alumnes per fer pràctiques sense cap cost per a l’empresa.

BUSQUES FEINA?

Busques feina en el món de les arts gràfiques?
Només has d’enviar-nos el teu curriculum actualitzat i nosaltres farem la resta. Visita la web del Gremi www.gremi.net i envia’ns el teu curriculum per incorporar-lo a la nostra base de dades.

SELECCIÓ DE PERSONAL DEL SEU STAFF, COMANDAMENTS INTERMEDIS I PERFILS DIRECTIUS

El Gremi també disposa pels seus agremiats d’un acord de col·laboració molt beneficiós amb PageGroup per realitzar la selecció de personal del staff, comandaments intermedis i perfils directius. PageGroup ofereix la possibilitat de realitzar la selecció directa amb contractació per part de client o treballar com a ETT, posant a disposició treballadors pel Gremi i contractant a través de Page Personnel ETT.

PageGroup és la consultora líder a nivell internacional en selecció de comandaments qualificats, intermedis i directius amb caràcter temporal i indefinit. Focalitzada en la selecció de personal des de 1976, tenen presència global a través d’una xarxa d’oficines pròpies per tot el món. Amb Iberia, compten amb oficines a Madrid, Barcelona, València, Sevilla, Bilbao, Lisboa i Oporto.

DESCARREGA EL CATÀLEG

DEPARTAMENT BORSA DE TREBALL