L’sleeve realitzat per IPE Industria Gráfica per al Champagne Aline Juvenelle ha estat guanyador en la seva categoria del concurs anual FINAT Label Competition 2021.

El jurat ha reconegut l’excel·lència en la impressió i l’alt impacte visual del sleeve. Imprès a dos cares, el sleeve presenta una alta complexitat tècnica per tenir un registre d’impressió flexogràfica molt precís en el qual destaca especialment l’alta definició dels detalls blancs en forma de fulles i flors sobre un fons negre d’alta intensitat.

D’aquesta manera, es tracta d’un sleeve amb uns efectes i combinacions que des d’un punt de vista tècnic presenta diversos desafiaments relacionats amb el procés d’impressió. Un sleeve amb 360º de disseny absolut que augmenta l’espai per a aconseguir la imatge impactant i alhora elegant que buscava aquest celler situat en el cor de les vinyes de Champagne.