El 4 de juny de 2021 es van anunciar els premis FINAT Label Awards 2021 a través d’un lliurament de premis online. Enguany es van presentar 222 treballs de 27 països de tot el món. Germark, S. A. va obtenir el reconeixement del jurat guanyant 2 primers premis en el concurs de la Finat 2021.

ETIQUETA BIO-GROW

Aquesta etiqueta té una forta identitat de producte amb lletres verdes i el logotip de l’empresa. Igual que amb qualsevol producte fertilitzant, es requereix informació de seguretat i instruccions d’ús per a complir amb la legislació. Aquesta etiqueta de dues pàgines fa exactament això en 13 idiomes diferents. És interessant notar que el fons en el front de l’etiqueta simula les fibres naturals que es troben en les àrees agrícoles.

ETIQUETA PRADA INFUSION

Una etiqueta enganyosament simple que oculta la subtil acumulació de diverses capes de serigrafia per a simular l’aspecte d’una tela. La imatge final s’imprimeix mitjançant impressió flexogràfica a dos colors. El substrat metàl·lic imparteix una atractiva lluentor al resultat imprès final. L’efecte tàctil s’aconsegueix mitjançant l’ús d’un vernís mat tàctil.

Poden veure el catàleg dels premis Finat Label AQUÍ