IBAN CID, president del Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya i de l’empresa d’etiquetes Germark, es presenta a la candidatura d’ENRIC CROUS I JOSÉ MARIA TORRES per a les eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona.

ELECCIONS CAMBRA DE COMERÇ DE BARCELONA

En aquestes eleccions es trien 40 vocals del Ple de la Cambra, cadascun en representació d’un grup d’activitat empresarial concret. Iban Cid, president de Germark i del Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya ens representa al sector gràfic amb la candidatura d’Enric Crous i José María Torres.

Si ets empresa o autònom podràs votar entre el 2 i el 8 de maig. Si la teva empresa està censada en un sol grup d’activitat podràs emetre un sol vot, i si ho està a varis podràs votar en cada un dels grups.

Si vols donar el teu vot en aquesta candidatura, clica a la pestanya A QUI PUC VOTAR? introduïnt el nom de la teva empresa i e-mail, i t’anirem informant del procés de la votació que tindrà lloc del 2 al 8 de maig.

PER A MÉS INFORMACIÓ, VISITEU LA WEB A LA CANDIDATURA ENRIC CROUS & JOSÉ MARÍA TORRES crous2019cambra.cat