Benvolgut agremiat,

El Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya i Fira de Barcelona han arribat a un acord de col·laboració per Hispack 2018, que es celebrarà del 8 a l’11 de maig de 2018, per tal d’obtenir unes condicions de contractació d’espais avantatjoses. Es tracta de la possibilitat de ser presents a la Fira mitjançant uns stands compartits amb les empreses agremiades al Gremi o bé contractant un stand PremiumPack.

STAND AGRUPAT DE 9 m2

Inclou:

• Assegurança obligatòria

• Il·luminació i quadre elèctric

50 invitacions electròniques

• Quadre electrònic d’il·luminació

• Pared blanca

• Ròtul de l’empresa

• Mostrador, tamboret, taula i tres cadires

• Moble amb estanteries per a publicitat

Preu: 2.189 euros (IVA no inclòs)

Si esteu interessats en participar en un STAND AGRUPAT de 9m2, us indiquem el següent link on trobareu la sol·licitud de participació. Cal que retorneu la sol·licitud emplenada  per e-mail al Gremi a jmacia@gremi.net

DESCARREGAR SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ STAND COL·LECTIU

Per altra banda, també teniu la possibilitat de participar amb un STAND PREMIUMPACK de 16m2. Aquest espai és per empreses que poden oferir un producte amb acabats Premium pels sectors: gourmet, begudes, farma, cosmètica, joieria…

STAND PREMIUMPACK DE 16 m2

Inclou:

• Assegurança obligatòria
  • Il·luminació i quadre elèctric
  • Pared de carpinteria
  • 100 invitacions electròniques
  • 1 plaça de parquing
  • Quadre electrònic d’il·luminació
  • Ròtul de l’empresa
  • Magatzem
  • Mostrador, tamboret, taula i quatre cadires
  • Vitrina expositora

Preu: 4.607 (IVA no inclòs) – 264€ el m2 addicional

Si esteu interessats en participar en un STAND PREMIUMPACK de 16m2, us indiquem el següent link on trobareu la sol·licitud de participació.

DESCARREGAR SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ STAND PREMIUMPACK

Per a més informació addicional d’aquest STAND PREMIUMPACK, podeu contactar amb Silvia Aliaga (Tel. 93 233 20 71 – saliaga@firabarcelona.com)

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb les oficines del Gremi (Tel. 93 481 31 61)