S’ha publicat l’ORDRE TSF/209/2020, de 10 de desembre, per la qual s’aproven les bases reguladores per a la concessió dels ajuts extraordinaris per al manteniment de l’activitat econòmica enfront de la COVID-19 per a persones treballadores autònomes individuals, persona física, o persones treballadores autònomes que formin part d’una microempresa.

Aquesta Ordre entra en vigor l’endemà de publicar-se al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

S’estableix un ajut extraordinari i d’emergència que consisteix en una prestació econòmica de pagament únic, per un import fix de 2.000 euros, que té la finalitat d’afavorir el manteniment de l’activitat econòmica de les persones treballadores autònomes, persona física, i de les persones treballadores autònomes que formin part d’una microempresa, davant els efectes directes o indirectes de les noves mesures adoptades per fer front a la COVID-19.

DESCARREGAR ORDRE TSF/209/2020