El Gremi ha desenvolupat FOROGREMI, una plataforma exclusivament per a les empreses agremiades, amb la finalitat que pogueu interactuar i comunicar-vos d’una forma molt senzilla i pràctica amb el Gremi i amb les empreses agremiades.

Com funciona?

• Us heu de registrar creant un compte gratuïtament a www.forogremi.net
  • Un cop creat el compte rebreu un correu automàtic amb una clau d’activació la qual l’haureu d’activar. Fins que el Gremi no aprovi la sol·licitud com a empresa agremiada no podreu tenir accés a la plataforma, només podreu crear el vostre @perfil posant la vostra imatge i fons del @perfil.
  • Un cop verificat pel Gremi rebreu un correu d’Admissió aprovada i ja tindreu accés complet a la plataforma. (Aquest procés pot trigar varios minuts).
  • Dins de la plataforma podreu crear els vostres propis grups, unir-se als grups, incloure vídeos, imatges, xatejar, recerca de col·laboracions, borsa de subcontractació…i molt més.

SI ETS UNA EMPRESA AGREMIADA…UNEIX-TE AL GRUP DE FOROGREMI!!!