Us informem que la convocatòria 2021 per als cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa ja està oberta.

Per vendre els teus productes a un nou país. Per exportar a través dels canals digitals. Per implementar o desenvolupar tecnologies avançades, o per adaptar el teu model de negoci al nou consumidor i a una societat cada vegada més sostenible.

Aquests són els Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa, uns cupons de descompte econòmic directe que pots bescanviar per un servei expert en internacionalització, innovació o noves tecnologies, a través de l’assessorament dels proveïdors acreditats per ACCIÓ.

Us adjuntem la fitxa informativa de la Línea de cupons Indústria 4.o i de la innovació i estratègia.

LÍNIES DE CUPONS INDÚSTRIA 4.O

LINÍES DE CUPONS D’INNOVACIÓ I ESTRATÈGIA