Els alumnes de l’Escola Antoni Algueró, entren en la fase de realitzar les seves pràctiques d’empresa. Són convenis, sense cap tipus de cost per a l’empresa, amb l’objectiu de que els alumnes coneguin de primera mà com funciona les empreses del sector al qual volen arribar.

També és una manera que tingueu el coneixement de futurs perfils professionals en cas de necessitat. Aquests convenis tenen un pla d’activitat associat molt flexible i facilitador per organitzar les tasques.

A continuació us indiquem el perfil d’alumnes de que disposem amb les seves especialitats per fer les pràctiques a la vostra empresa durant els mesos de setembre i octubre de 2017:

– CP IMPRESSIÓ DIGITAL
120 hores de pràctiques a l’empresa

Tasques a realitzar a l’empresa:

• Preparació d’arxius per a la impressió digital.
  • Impressió amb dispositius digitals.

– CP CREACIÓ I PUBLICACIÓ DE PÀGINES WEB
80 hores de pràctiques a l’empresa

Tasques a realitzar a l’empresa:

• Desenvolupador/a i manteniment de pàgines web.

– CP DESENVOLUPAMENT D’APLICACIONS AMB TECNOLOGIA WEB
80 hores de pràctiques a l’empresa

• Programador/a d’aplicacions informàtiques
  • Tècnic/a d’una pàgina web
  • Programador/a web i multimèdia

Si esteu interessats en incorporar alumnes d’aquestes especialitats descarregueu la fitxa de sol·licitud i retorneu-la a Víctor Lancharro –  v.lancharro@escolaalguero.net

Per a més informació podeu contactar amb l’Escola Antoni Algueró al telèfon 93 473 89 84.